vrijdag 23 maart 2012

ja hoor hij heeft eindelijk zijn vriendinnetje


Zo het is alweer even geleden dat ik een berichtje had geplaatst. Alle nieuwe volgers van harte en dat jullie nog vaak langskomen.vind het zo leuk om julle berichtjes te lezen. 
Dochterlief is vandaag op schoolreisje en wat heeft ze een prachtige dag .Wat was de voorpret leuk toen ze vanochten met z'n allen in de dubbeldekker bus mochten . Ze is onderweg naar Technopolis in Belgie.
Hoop dat ze het waanzinnig leuk heeft.

Een tijdje geleden had ik al een schatje van een konijntje laten zien en had hem een vriendinnetje beloofd.
Ze is al even af maar door de drukte en  het mooie weer was het er nog niet van gekomen.
hij voelt zich gelukkig niet meer zo alleen.
De vrolijke paaseieren komen van de action. Vond ze zo lief

inmiddels zijn ze verhuisd naar de keuken waar ze heerlijk mee genieten boven de keuken tafel

Ik heb ook nog een heel leuk paasstuk gemaakt van de week maar die zal ik binnenkort op het blot plaatsen.
Wens jullie alvast een fijn weekend
Groetjes
Esther

10 opmerkingen:

Michelle zei

Dat is een leuke dag uit voor je dochter! en die konijntjes zo lief, met 2 is altijd leuker dan alleen!

Fijne weekend!
Liefs Michelle

Home and Lifestyle zei

Je dochter heeft prachtig weer, ik hoop dat ze vandaag enorm geniet!

Wat zijn je konijntjes leuk, een lief stel zo!

Ik wens je een heerlijk lenteweekend! Lieve groetjes van mij...

Krek wak wou zei

Wat een lief vriendinnetje! Een schattig koppel!
Fijn weekend en geniet van de zon!
Liefs van Nicole

Christine zei

Wat een gezelligheid daar in die keuken van je.
Komen er nog meer bij, of houd je het bij deze 2 lieverds?
Heerlijk dagje weg voor je dochter, ik heb nog nooit van technopolis gehoord, misschien een beetje Evoluon van vroeger?
Een super fijn weekend, knuf Chrissie

Anoniem zei

Wat een lief tafereel!

Nicole (MLBV crafting) zei

Zo gezellig je konijntjes. Je dochter zal vast genieten bij technopolis.
Fijn weekend en groetjes, Nicole

Homemade Home zei

Wat zijn ze schattig!!
Fijn weekend groetjes Nelly

Lisa zei

Oh how cute! I just love you cats... oh how cute too!

hokje zei

Wat een heerlijk weer heeft je dochter gehad met het schoolreisje; ik hoop dat ze een gezellige dag heeft gehad! Een gezellig stel heb je ervan gemaakt.

Groeten, Miranda

Anoniem zei

Wat een lief stel zo samen. Helemaal boven de tafel, super schattig! Ik hoop dat je dochter een leuke dag heeft gehad.
Vast wel!

Groetjes,
Esther