vrijdag 20 april 2012

rozen rozen en nog een rozen

Hebben jullie dat ook , drama vindt ik mijn blog nu. Andere bewerking weer wat nieuws maar goed het is niet anders . ik krijg er anders geen nieuw bericht geplaatst.
Had jullie beloofd wat ik zou maken. Nu dat heb ik eigenlijk vorig weekend al gedaan maar door bepaald problemen hier en nu kon ik zo ook nog geen bericht plaatsen want mijn internet browser ondersteunde het niet meer en heb ik voor mijn gevoel een heel nieuw programma om mijn berichten te plaatsen. 
Op een ander blog van Silvia van het lijstje van Brocante komt mijn inspiratie vandaan en wilde proberen een bloementaartje te maken


Dit is het volledige resultaat


bloemen genoeg dus maar verder

Ik heb een gedroogd bananenblad gevuld met groen , eucalypthus en gipskruid

Ik vindt het een prachtige roos als is hij in werkelijkheid roder van kleur. de foto's zijn over het algemeen een beetje aan de roze kant

En dit is mijn 3e werkstuk geworden van dezelfde materialen als het bananenblad

Deze prachtige krans heb ik cadeau gegeven aan een vriendin van mij

Ik wens jullie een fijn weekend en hoop dat jullie genoten hebben van deze rozenpost

lieve groet
Esther

19 opmerkingen:

Anoniem zei

Je gaat kleurig het weekend in! Of misschien zeepjes maken?
Veel plezier!

Lieve groet,
Gerry

Christine zei

Geweldig wat een taart, wat een bananenboot en wat een krans.
Ik sta echt helemaal paf van zoveel moois.
Waarom ga je niet in een bloemenwinkel werken Esther, das echt iets voor jou.
Mooie bloemkunst is een vak apart en jij HEBT het gewoon.
Een super fijn weekend en een dikke Knuf Chrissie

Home and Lifestyle zei

Ik moet ook nog wel erg wennen aan het nieuwe blogger, het is even zoeken waar alles staat.

Wat heb je mooie stukjes gemaakt, het ziet er allemaal prachtig uit!!

Een fijn weekend gewenst! Lieve groet, Ingrid

Thuis bij Tjits zei

wat een prachtige bloemstukjes heb je gemaakt!
ja ik moet ook nog erg wennen aan het nieuwe blogger, was eerst van alles kwijt maar langzamerhand vind ik steeds weer iets terug, toch had van mij de verandering niet gehoeven!

fijn weekend,
lieve groet van Tjits

Sjonke's Kronkels zei

Ziet er allemaal geweldig uit........als ik dat toch ook eens kon....zucht. Maar ik kan nog niet eens een normaal bosje mooi in een vaas krijgen.
Groetjes en heel fijn weekend,
Marion

gerrie zei

Wat mooi allemaal!
Dat taartje vind ik leuk met dat gipskruid er bij in!!
Groetjes Gerrie.

Homemade Home zei

Wat een ..prachtige... bloemstukjes.
Ik heb net nog een nieuw bericht op mijn blog gezet, gelukkig was er nog niets veranderd!! Ik ben er niet zo ster in.
Nou veel succes ermee.
Fijn weekend groetjes nelly

Loraine Living zei

Wat mooi gedaan en wat een prachtige rozen! Je hebt mooie foto's gemaakt, echt genieten van je bloemstukken.
Fijn weekend en een lieve groet Diana

What's in a day zei

Wat is het mooi zeg ,je hebt echt groene vingers...
Ja blogger houdt van verandering...maar troost je alles went:))

Lieve groet,
♥Eefie

Thuis Thuis zei

Wat een prachtige creaties.
Die rozen hebben zo'n speciale kleur.
Genieten voor ons.
Lieve groetjes, Annette

Elly's kleine idylle zei

Ohhhh...wat is dit mooi geworden en wat zal je vriendein hier blij mee zijn zeg !!!!!Knap hoor....en de kleuren vind ik ook heel mooi !!!!Ik moet ook even zoeken in het nieuwe blogger systeem....Het is weer even zoeken onder welke knop het zit....
Groetjes ELLY.

Cosy Life by Elly zei

Hey Esther..Ik las net je lieve bericht en ik dacht ik ga gelijk ff bij je kijken..Wat maak jij mooie stukken zeg!! En die bloemen zijn ook zo mooi..Je vriendin boft maar met die krans die ze van je heeft gekregen..O enne ff over dat plaatsen van berichten. Ik vind het waardeloos! Nu zat ik bij die nieuwe layout te kijken en als je dan rechts op dat wieltje van de opties druk kan je de oude layout aanklikken enkan je op de vertrouwde manier je berichten plaatsen. Ik weet niet of dr wat aan hebt...
Ik ga jou ook volgen!
Fijn weekend en lieve groetjes, Elly

hokje zei

Wat heb je dit mooi gemaakt en ook nog eens een vriendin blij gemaakt.

Fijne dag. Groeten, Miranda

Anoniem zei

Wat heb je mooie stukjes gemaakt, het ziet er allemaal prachtig uit!!
Ik heb net nog een nieuw bericht op mijn blog gezet, gelukkig was er nog niets veranderd!! Ik hou ook helemaal niet van veranderingen!!

Groetjes,
Esther

Ps: Sinds kort staat mijn webwinkel op facebook. Help je mij mee om mijn winkeltje te laten groeien? Klik dan even op 'vind ik leuk' ...daar doe je me een groot plezier mee!
www.facebook.com/brocanteriederdijk

Judith zei

Wat een prachtige bloemstukken heb je gemaakt!!

Groetjes Judith

Hennie zei

Hi Esther, Leuke blog heb je! Prachtig bloemstuk en 'taart' heb je gemaakt. Van verandering bij blogger heb ik nu nog niets gemerkt...maar ik ben gewaarschuwd!
Groet, Hennie

Especial and More zei

Prachtige rozenpost!

Het stokpaardje zei

Ik keek vandaag ook even op. Blogger weer veranderd. Je taart ziet er in ieder geval mooi uit.
Groetjes Iris

Ada zei

Wat mooi! Vooral de taart vind ik erg mooi.

Groet Ada