vrijdag 29 juni 2012

cadeautje en nog eens cadeautjes

Hier is het vandaag de laatste schooldag en worden de juffen ( hier in dit geval) in het zonnetjes gezet.
Na weer een jaar ploeteren en veel plezier  nemen  ze afscheid van hun juffen. 
Gisteren zijn ze al in hun nieuwe klas gaan kijken en even kennis maken met de meneer of juffrouw voor volgend schooljaar.

We hebben een gezellig verwenpakket gemaakt  met lekker zelfgemaakte zeepjes, showergel en een mooie handdoek.
Als klein bedankje voor het leuk jaar dat ze hebben gehad.
Nieuwe volgers van harte welkom en leuk dat jullie me gaan volgen.
Ik hoop dat ik nu iets meer tijd krijg om te volgen bij jullie omdat ivm vakantie halve daagjes ga werken, dus ook al een beetje vakantie.

Wens jullie een fijn weekend
en deze bloem is voor jullie dat jullie ook lekker kunnen genieten van de zon als deze spaansemargriet.


Lieve groet
Esther

9 opmerkingen:

Atelier Valerie zei

Dit vind ik alvast een tof idee en
nu uitrusten en genieten ...
Fijne vakantie, lieve groeten Valerie

Passione Helena zei

Wat een mooi cadeau voor de inzet van de juffen! Daar zullen ze erg blij mee zijn. Spannend voor de kinderen, een nieuwe juf of meester. Maar eerst lekker vakantie vieren. Geniet samen met je kinderen van de extra vrije tijd!

De Spaanse Margriet is om te genieten...nu nog een Spaans zonnetje;-) De temperatuur voelt in ieder geval goed!

Fijn weekend!

Liefs Helena

Marian zei

Je hebt prachtige kadootjes gemaakt voor de juffen!!
Leuk verzonnen hoor..

Anoniem zei

Wat leuk om zulke cadeautjes als afscheid mee te geven.
En nu vakantie voor de kinderen.
Geniet er van!
Mooi die Spaanse margriet, eigenlijk is het een zonaanbidster, maar ze is wel mooi!

Lieve groet,
Gerry

Home and Lifestyle zei

Lekker dat de vakantie al begonnen is, ook voor de meesters en juffen die heerlijk verwend zijn door jullie!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Cosy Life by Elly zei

Klein bedankje?? Ze boffen maar met zo'n mooi afscheids geschenk..
Bedankt voor je mooie bloem en ik wens jou ook een heel erg fijn weekend!
Lieve groetjes, Elly

Judith zei

Wat een leuke bedankjes heb je gemaakt!! Wat heerlijk dat je zelf ook al halve dagen gaat werken de komende tijd!

Geniet van je vrije tijd!! Fijn weekend!

Groetjes Judith

hokje zei

Wat een verwennerij!

Groeten, Miranda

Elly's kleine idylle zei

Bedankt voor die mooie bloem...maar wat een prachtige cadeau voor de juffen zeg...Hier waren ze vast heel blij mee....Maaar nu eerst lekker vakantie vieren met de kinderen en ik hoop dat je mooi weer hebt....Het is hier heerlijk vandaag...Dus ik ga heerlijk in mijn tuin werken...ik wens je nog een fijne dag....ELLY.