zaterdag 28 mei 2011

"Something Old Something Blue"

Na al het gedoe in blogland van het wel kijken naar andere bloggen maar niet kunnen reageren . Na vele tips van bloggers heb ik het in ieder geval wel weer voor elkaar.
Ook heeft  Renny van Bizzy @t Home een hele leuke Challenge
http://bizzyathome.blogspot.com/ dus als je nog mee wilt doen of alleen wilt kijken
Someting Old Something Blue
Ik dacht er even overna maar wist al snel hoe ik en waar ik mee  met wilde doen , maar die probleempjes, maar ja nu de problemen zijn opgelost en het weer leuk om te bloggen is  doe ik graag mee en heb een paar foto's gemaakt van mijn old en blue






Ter decoratie een paar mooie blauw/ paarse bloemen, maar zou iemand mij kunnen vertellen wat de naam van deze bloem is. Je komt ze soms ook tegen in boeketten. Ze stonden hier al in de tuin , maar de naam?

Oja ik kreeg vandaag een groot pakket met de post , maar dat zal ik later nog wel laten zien.
Allemaal een fijn weekend!!!

6 opmerkingen:

Bizzy @ home zei

Wat een prachtige theekan en dekschaal! Mooie foto's, zo sfeervol. De naam van de bloemen durf ik zo niet te zeggen. Maar er is vast iemand die het weet.
Leuk dat je meedoet!
Lieve groet Renny

Antonia zei

Wat een prachtig serviesgoed Esther, supersfeervolle foto's! De naam van de bloemen weet ik helaas niet, maar ze zijn erg mooi. Fijn weekend, groetjes Anja

Christine zei

Prachtig zo mooi bij elkaar de bloemen en het servies.
Ik ga gauw even op die blog neuzen.
Knuf en fijne zondag Chrissie

Maria zei

Wat een geweldig servies goed
Prachtige blauwe post

liefs maria

nelleke zei

Wat mooi!!! Dat servies, die foto`s en die bloemen. Gelukkig kan je weer bloggen...wat een toestand hè?
Je maakt iedereen wel erg nieuwschierig met die post....

lieve groet

Home and Lifestyle zei

Hoi Esther!

Gezellig dat je meedoet aan mijn give away...ik zal voor je duimen!

Wat een mooie bijdrage is je post trouwens voor de challenge van Renny!

Lieve groet, Ingrid